Marka KRISPOL i Sieć Salonów KRISHOME kolejny rok z rzędu zostały nagrodzone prestiżową nagrodą Laur Klienta 2023. To jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.
Złoty Laur Klienta jest przyznawany najbardziej innowacyjnym markom, dla których najważniejsza jest jakość sprzedawanych produktów. Coraz bardziej świadomi konsumenci oczekują bezproblemowych doświadczeń zakupowych. Poszukują miejsc, w których przy wsparciu specjalistów dokonają kompleksowych zakupów, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Mając to na uwadze, po raz kolejny wysoko ocenili markę KRISPOL i Sieć Salonów KRISHOME, przyznając im godło Złoty Laur Konsumenta 2023 w kategorii „Jakość i innowacja branży budowlanej”.
To ważny sukces stolarki KRISPOL. Marka od lat tworzy solidną i energooszczędną stolarkę dla domu – okna, bramy, drzwi i osłony zewnętrzne, dostarcza ją swoim Partnerom Handlowym, a za ich pośrednictwem inwestorom. Zorientowanie na współpracę i najwyższa jakość produktów mają odzwierciedlenie w Gwarancji Spokoju, która jest ważnym elementem działania i silną kompetencją KRISPOL.
Zdobyte wyróżnienie to z jednej strony wyraz docenienia naszych starań w zakresie obsługi klienta, a z drugiej zobowiązanie do kontynuowania prowadzonych działań, zarówno w obszarze jakości, jak i innowacyjności naszych produktów. Laur Klienta 2023 to najlepsza rekomendacja dla naszej codziennej, wytężonej pracy, którą wkładamy w udoskonalanie produktów i rozwój Sieci Salonów KRISHOME. Nasz autorski pomysł sprzedaży kompletu stolarki w jednym miejscu jest odpowiedzią na wszystkie potrzeby konsumenta, który ceni swój czas, bezpieczeństwo, a także poszukuje kompleksowych usług wspartych profesjonalną poradą eksperta – komentuje Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej KRISPOL
Mam przyjemność zaprosić do dwóch nowych Salonów KRISHOME – Salonu Dream House w Bełchatowie oraz Salonu Alukonstrukt w Wadowicach. To doskonałe miejsce nie tylko dla inwestorów z gotowym planem budowy lub modernizacji domu, ale także tych, którzy dopiero szukają inspiracji – komentuje Radosław Gibki.
Laur Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Godło Laur Klienta stało się potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek na wymagającym rynku, a tym samym odzwierciedleniem tego, jak konsumenci postrzegają dany produkt, usługę lub firmę w kontekście jakości i innowacyjności.
Źródło: Krispol